TEOG Din Kültürü Soruları ve Cevapları 23 Kasım 2016 Video Çözümleri

  

2016 TEOG Din Kültürü Soruları ve cevapları indir EBA ile eş zamanlı olarak 23 Kasım 2016 TEOG Din Kültürü sınavı soruları ve yorumları bu sayfada. Merkezi ortak sınavlar sona erdi. Din Kültürü TEOG soruları yorumları ve TEOG Din Kültürü soruları 2016 kitapçıkları yayınlandı.

TEOG 2016 1. dönem 1. oturumun sona ermesi ile Din Kültürü soruları ve Tüm diğer derslerin TEOG soruları ile cevapları burada olacak. Bugün 2. oturum tamamlanmadan TEOG soruları ve cevaplarının MEB ve EBA dahil herhangi bir platformdan öğrenilmesi mümkün değildir. 2. oturumun akabinde Din Kültürü, Matematik, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi, Fen ve Teknoloji, İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük, Yabancı Dil (İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca) sınav kitapçıkları için açılan bölümlerde tüm sınav sorularını ve cevap anahtarlarını görüntüleyebileceksiniz. Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB) Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sistemi kapsamında, ortaokul 8’inci sınıf öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen birinci dönem ortak sınavlarının ilk gün oturumu bitti.

Sınav, yurt genelinde 970 merkezde, 16 bin 235 okulda, 93 bin 342 salonda, yurt dışında ise 7 ülke, 14 merkez, 21 okul ve 72 salonda yapıldı. Sınava 1 milyon 190 bin 826 öğrenci başvurmuştu.Birinci gün oturumunda adaylara sırasıyla Türkçe, matematik, din kültürü ve ahlak bilgisi soruları yöneltildi. Ortak sınavlar, Türkiye saatiyle 09.00, 10.10 ve 11.20’de aynı anda başladı ve saat 12.00’de sona erdi. Ortak sınavlarda her ders için çoktan seçmeli 20 soru soruldu ve öğrencilere A, B, C ve D kitapçığı olmak üzere dört kitapçık verildi. Adaylara her ders için 40 dakika süre tanındı.

TEOG Din Kültürü Soruları 2016 Kitapçık Cevap Anahtarı İçin Tıkla

TEOG Soruları Cevapları Tamamı İçin Tıkla

2016 TEOG Din Kültürü Soruları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Benzer Konular:

128 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. Ömer Efe EROL

    Matematik:1
    Tc. inklap tarihi ve atatürkçülük:2
    Türkçe:0
    Fen Bilimleri:0
    Din kültürü ve ahlak bilgisi:0
    İngilizce:0
    Toplam:3
    2 katsayılı 2x 4 katsayılı 1x 2×2=4+4 =8 500-8=492…

    Cevap Yaz
  2. Serpil

    Din kültürü A kitapçığı 19. Sorunun cevabı C olmalı soru iptal olmalı. (Merve babaanneli soru)

    Cevap Yaz
  3. teog

    Arkadaşlar bi tane ev sorusu vardı adam ağlıyordu onun cevabı neydi

    Cevap Yaz
    1. cansu

      bende yanlış yaptım onu gerekli önlemleri almamasıydı çoğu kişi onda takılmamış ama ben çok takılmıştım

      Cevap Yaz
      1. İremnur

        Evet onun cevabı tevekkül olacaktı

        Cevap Yaz
    2. Sewal

      Irade ve sorumluluk saahibi olmak onun cvbi

      Cevap Yaz
  4. Ahmetcan Güneş

    Bunlar nasıl soru yaaaa

    Cevap Yaz
  5. Melisa

    rızık için emek sarf etmek yazmıyordu ben o yüzden onu yapmadım cümle tamı tamına nasıl yazıyordu

    Cevap Yaz
  6. Ali

    Merveli soru kesinlikle b orada sorumluluk olması için irade ve akıl yazması lazım

    Cevap Yaz
    1. esra

      Bende b yaptım

      Cevap Yaz
  7. Dhdjdj

    Beyler Merve’nin sorusu b kesin

    Cevap Yaz
    1. batuy

      eminmisin?

      Cevap Yaz
  8. ANTEPLİ

    gençler sizce de TEOG’un DİN soruları kazık ve değişikti bu kadar beklemezdim pesss
    TÜRKÇE=3
    MATEMATİK=5
    DİN=2 bilseydik dinede çalışırdık beeee::::…

    Cevap Yaz
    1. Ejderyapiremses

      Yarın bizi tırrekleyecek olan fen sınavı ve ingilizce sınavı. Hayır, ağlamıyorum.

      Cevap Yaz
    2. EMRE

      TÜRKÇE: 4 YANLIŞ
      MATEMATİK: 2 YANLIŞ
      DİN : 1 YANLIŞ
      FEN: FULL
      İNKILKAP: 1 YANLIŞ
      İNGİLİZCE: 3 YANLIŞ

      Cevap Yaz
      1. hande

        nerden buldun

        Cevap Yaz
      2. abdullah

        türkçe full
        matematik 2
        din full
        fen full
        inkilap 2
        ingilizce full

        Cevap Yaz
      3. Gönül

        Cevaplarını nerden buldun tüm soruların ??

        Cevap Yaz
  9. teogun girdiği mert

    toplam 2 yanlış var 1 i dinden lanet girsin teoga

    Cevap Yaz
    1. Ejderyapiremses

      Lanet girsin teoga!

      Cevap Yaz
  10. Nazlı

    Hak şeyleri hayr eyler zannetmeki gayreyler

    bu sorunun şıkkı ne?

    Cevap Yaz
    1. Gönül

      D şıkkı

      Cevap Yaz
  11. Atombombacığı

    14. Soru tam olarak nasıldı hatırlyan varsa yazabilir mi?

    Cevap Yaz
    1. Gönül

      Hangi kitapçık

      Cevap Yaz
  12. Teogzede

    14. Soru tam olarak nasıldı hatırlyan varsa yazabilir mi?

    Cevap Yaz
  13. teogcu magdur

    Gençler Türkçe 2 mat 3 din full biliyorum kötü ama dini çoğu kişi fulleyememis tek tesellim

    Cevap Yaz
  14. RUKKO

    3 ÜN SORUSU NEYDİ

    Cevap Yaz
    1. ljuhıgvf

      14. soru neydi yardım

      Cevap Yaz
      1. teog

        Haram ile ilgili bir soru cevap size verdiğiniz nimetleri tüketin.

        Cevap Yaz
  15. ayşe

    mervenin sorusu yanlış değilmi arkadaşlar

    Cevap Yaz
    1. kayra

      bence de o soru b olmalı

      Cevap Yaz
      1. sena

        b de ne yazıyodu acaba ???

        Cevap Yaz
    2. İbo

      Bence de yanlış

      Cevap Yaz
    3. murat

      mervenin sorusu “insan davranışlarından niçin sorumludur” olamaz

      Cevap Yaz
    4. Dursuncan

      ayn bende B yaptım

      Cevap Yaz
  16. Çiçek

    Kader sorusu ne olacak

    Cevap Yaz
    1. Çiçek

      Kader li soru ne olacak ya

      Cevap Yaz
      1. RUKKO

        KAZA

        Cevap Yaz
        1. utku

          allahın bir plan ve ölçüye göre programladığı kaderin zamanı gelince gerçekleşmesidir…(KAZA)

          Cevap Yaz
  17. ayşenur

    arkadaşlar 19 sorunun şıklarını hatırlayanar var mı yardımcı olun lütenn

    Cevap Yaz
    1. Svm

      A.Rıza B.Tevekkūl. C.Toplumsal yasa. D.İrade ve sorumluluk

      Cevap Yaz
  18. Nazlı

    Hak şeyleri hayr eyler zannetmeki gayreyler
    bunun şıkkı neydi?

    Cevap Yaz
    1. fds

      d

      Cevap Yaz
    2. yusuf

      d idi sanırım tabi yanlış hatırlamıyorsam

      Cevap Yaz
  19. Hamza

    Olum Merveli Soru Doğru Demiş Ama 8.Soruyu Yanlış Yapmış Bu Adam 😀 Allah İçin Küçücük Bebek Nereden Bilsin Paylaşmayı 8.Soru Yanlış Yapmış Adam

    Cevap Yaz
  20. Cem

    Meyveli soru b mi

    Cevap Yaz
  21. süper

    8. sorunun cevabı saçma değil mi? “Paylaşma duygusu insanın doğasında vardır”
    Paylaşma dinin öğütlediği ve sonradan öğrenilen bir duygudur.

    Cevap Yaz
    1. Nka

      Katılıyorum paylaşma sonradan öğrenilir örneğin çoçuklar oyuncaklarını başka bir çocukla paylaşmak istemezler . Doğada da böyledir Yeni doğan kedilere bakınız yemeklerini asla paylaşmazlar

      Cevap Yaz
  22. zeynep

    merveli soru b olmalııııı

    Cevap Yaz
    1. ADA

      Bence de bende b yaptım

      Cevap Yaz
    2. kayra

      aynen

      Cevap Yaz
  23. RUKKO

    Arkadaşlar 7. soruyu hatırlayan varsa yazabilir mi ?

    Cevap Yaz
    1. zeynep

      sema vardı kader yazmıştı sonra baloncuklarda bilgiler vermişti hangi bilgi yoktur dıodu

      Cevap Yaz
      1. RUKKO

        Şıklarını hatırlıyor musun 7. sorunun

        Cevap Yaz
  24. RUKKOÇ

    Cuma verilcek

    Cevap Yaz
  25. RUKKO

    Cuma günü verilmicekmi ?

    Cevap Yaz
    1. \(^^)/

      yarın saat 14.00’da ebadan cevaplar yayınlancak:)

      Cevap Yaz
      1. RUKKO

        EVET

        Cevap Yaz
  26. TEOG'cu

    İnsan iradesi ve sorumluluğu hakkındaki soru yanlıştı bence cevap irade ve sorumluluk değil…

    Cevap Yaz
    1. TEOG'çuyuz

      Haklısın sen ne yaptın o soruyu ?

      Cevap Yaz
  27. Azra

    Merve’nin sorusunda hangisi olamaz diyordu yalnız.

    Cevap Yaz
    1. bünyamin

      aynn

      Cevap Yaz
  28. bla bla bla

    10 tevekkül olamaz yaaaa

    Cevap Yaz
  29. İbrahim77

    Beyler yalniz merve sorusunda hangisini sormuş olamaz diyor

    Cevap Yaz
    1. fff

      Soru doğru yani cevabını doğru vermiş

      Cevap Yaz
    2. Teog

      O soru tevekkul anlayısı falan dıyodu cevapta yanı bu kesınlıkle…

      Cevap Yaz
  30. hhha

    merveli soru doğru gençler

    Cevap Yaz
    1. Teogcu

      Bence Merve’nin sorusu B şıkkı

      Cevap Yaz
      1. hha

        Soru iptal de edilebilir. çükü aslnda tüm şıklar doğru

        Cevap Yaz
        1. Off

          O adamı ağaca bagladiklari soru rızk falan olmayacak miydi

          Cevap Yaz
      2. Teog

        B deil

        Cevap Yaz
      3. sınavagirençılgınbabanne

        ayynen

        Cevap Yaz
  31. SARA HAKAN

    TEOG sonuçları ne zaman açıklanıcak acaba

    Cevap Yaz
  32. SARA HAKAN

    İNŞALLAH herkes çabasının karşılığını görür (AMİN)

    Cevap Yaz
    1. tahsin

      amin

      Cevap Yaz
  33. Kerim

    Yasalarla ilgili soruyu ne yaptınız

    Cevap Yaz
    1. TEOG FUL ÇEKTİM

      Kardeşim o Toplumsal yasa olcak hatırladığıma kadar ama tam bişey diyemem

      Cevap Yaz
  34. GT

    MERVELİ SORU NE OLACAKTI ARKADAŞLAR. ŞIKTA NE YAZDIĞINI DA SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM ^-^

    Cevap Yaz
    1. Teog

      Tevekkul anlayısımız nasıl olur falan dıyodu sıkkı hatıtlamıyorum ama cevap bu

      Cevap Yaz
  35. Emre berk

    Turkce ve mat full din merve sorusu yanlis

    Cevap Yaz
  36. Malesef Teogcuyuz

    Ben bu soruların doğru olduğuna inanmıyorum. Bence buna güvenmeyin

    Cevap Yaz
    1. Teog

      Bencede

      Cevap Yaz
  37. alp

    6.soru hangisi

    Cevap Yaz
    1. alp

      acil cevap 6.soru hangisi

      Cevap Yaz
      1. alp

        lütfen 6. soru yukaıdakine göre ne olacak bir söyleyiverin sorunun şekli ve soru ne idi

        Cevap Yaz
    2. alp

      maalesef teogcuyuz 6 ya bakıver allah rızası için
      soru nasıl

      Cevap Yaz
  38. ece

    11. soru c değil miydi?

    Cevap Yaz
    1. SivasLee

      A idi

      Cevap Yaz
  39. Bahadır

    Türkçe 2 matematik 4 din 0 Yanlış iyimi sizce

    Cevap Yaz
    1. buse

      iyi değil gibi

      Cevap Yaz
    2. Sivas Çocuğu Arda 96

      İğrenç kardeşim bu sene sınavlar da çok kolaydı polinasa hoşgeldin

      Cevap Yaz
  40. Aslı Sezen

    B olmalı…

    Cevap Yaz
    1. Batuhan

      abi şu meyve bahçeli soru c olmıcakmı

      Cevap Yaz
      1. Yakup

        Kaçıncı soru

        Cevap Yaz
      2. seyit

        bence o soru yanlıştı

        Cevap Yaz
    2. Malesef Teogcuyuz

      b olmalı aynen

      Cevap Yaz
  41. Nazlı

    bu ne ya offf
    türkçe=2
    mat=2
    din=4
    :((

    Cevap Yaz
  42. ARDA

    MERVELİ soru B olmalı!!!!!!!!!!!!!sizce?

    Cevap Yaz
  43. ARDA

    MERVELİ soru B olmalı!!!!!!!!!!!!!

    Cevap Yaz
  44. Eren T.

    Abi din kazıktı bu kadar beklemezdmbeklemezdim. 😐

    Cevap Yaz
  45. merve

    merve sorusunun cevabı b şıkkı olacak

    Cevap Yaz
  46. Ilgın

    Çok şık aradında kaldığım sorular oldu. keşke biraz mantıklı sorular olsaydı

    Cevap Yaz
  47. mty55

    19 şıkkı ne

    Cevap Yaz
  48. beri

    merve sorusu cevap b olması lazımdı

    Cevap Yaz
    1. alper

      aynen

      Cevap Yaz
    2. mty55

      bnde öyle yaptım

      Cevap Yaz
      1. Dnz666

        Evet net b paragrafta ne akil vardi ne baska bisey

        Cevap Yaz
    3. fuat solmaz

      aynennnnnn kesinlikle orada sorulamaz diyordu soru kökü düşürücüydü

      Cevap Yaz
      1. Melisa

        Hayır olamaz çünkü bakın insan çalışırsa başarılı olur yani kaderinizi değiştirebilirsiniz anlamında
        O yüzden C

        Cevap Yaz
        1. Melisa dinle

          İnsan çalışırsa başarılı olur derken

          Cevap Yaz
          1. Melisa dinledi cevap verdi

            Hani diyodu ya başarısızsa çalışır gibi bişey o sebeple zaten şıklardan gidince de tevekkül kesin yok

    4. Bahadır

      Bencede b

      Cevap Yaz
    5. gozluklu tavsan

      b şıkkı neydi acaba?

      Cevap Yaz
  49. hande

    sorulara nerden ulaşabilirim ?

    Cevap Yaz
  50. Melike Aydağ

    Ulan saçma sapan sorular bu ne yaaa

    Cevap Yaz
  51. Rüya

    7. Sınıfa geçicem ve 2 yanlış yaptim?☺

    Cevap Yaz
    1. arda

      nerde gördün soruları

      Cevap Yaz
      1. buğra

        ahhahahhahaaa kafadan sallıyor işte çocuk kandırıyor

        Cevap Yaz
  52. Fatma Betül

    O nebiçim sorular ya resmen kazık

    Cevap Yaz
  53. buket beyaz

    teog’da ilk gün ;
    Türkçe: Ayırt edici ama iyiydi.
    Matematik: Zordu, yordu ve gerdi.
    Din Kültürü: Adildi.

    Cevap Yaz
    1. Berkay

      Dostum , Türkçe çok kolaydı. Matematik en kolay soruları sormuşlar. Din kültürü biraz saçmaydı ama iyiydi. Bundan 10 kat zorlarını gördük matematiği abartma 🙂

      Cevap Yaz
  54. rehber öğretmen

    öğrencilerimden birinin ablası cevapları kontrol etmem için teog sınavını getirdi din kültürü kitapçığını açmamla kapatmam bir oldu ?

    Cevap Yaz
    1. din öğretmeni

      IQ’nuzu ölçtürdünüz mü? Bence bir insandan çok daha fazlasısınız.

      Cevap Yaz
  55. ezgi

    Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Sorularında adaletten bahseden meb nerde adalet teog sorular zordu ya 🙁

    Cevap Yaz
  56. Şaban can

    Soruları öğrenmek istiyorum

    Cevap Yaz
    1. selin

      Ya bu diğer kitapçıklari neden vermiyorlar?

      Cevap Yaz
      1. Aslı Sezen

        Pazartesi günü okul verecek

        Cevap Yaz
        1. RUKKO

          Hayır cuma günü verilecek

          Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir